.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زوایایی دیگر از حادثه هوایی ،زمینی / ماهان دروغ می گوید
مصدوم حادثه : مسافران خواستار برگشت به فرودگاه مشهد بودند
شمال نیوز : این مصدوم که دو فرزندش در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان امام خمینی(ره) ساری بستری هستند، گفت: مسافران از سر بی‌اعتمادی به شرکت هواپیمایی ماهان متوجه شدند که این شرکت به همه دروغ گفته و فقط برای سر باز زدن از تعهد خود دست به این کار زده است....
مصدوم حادثه : مسافران خواستار برگشت به فرودگاه مشهد بودند

شمال نیوز : مصدوم حادثه محور سوادکوه با بیان اینکه وعده دروغ شرکت هواپیمایی ماهان منجر به این حادثه مرگبار شد، گفت: مسافران داخل هواپیما خواستار برگشت به فرودگاه مشهد و یا گرگان بودند.

قاسم سلیمانی یکی از مصدومان و داغ‌دیده تصادف مرگبار محور سوادکوه که در بیمارستان امام خمینی(ره) مرکز مازندران به اتفاق دو فرزندش بستری است، با بیان اینکه با توجه به تأخیر 25 دقیقه‌ای پرواز مشهد به مازندران، در آسمان تهران بودیم که خلبان اعلام کرد به‎دلیل هوای مه‌آلود فرود بر فرودگاه دشت‌ناز سخت است، اظهار کرد: مسافران داخل هواپیما خواستار برگشت به فرودگاه مشهد و یا گرگان شدند.

وی با اشاره به اینکه بنا به قول خلبان شرکت هواپیمایی ماهان مقرر شد با فرود اضطراری در فرودگاه تهران در حالت وضعیت مناسب، مجددا به فرودگاه دشت‌ناز منتقل شویم، افزود: بلافاصله بعد از فرود در فرودگاه تهران، بار مسافران تخلیه شد.

این مصدوم حادثه مرگبار محور سوادکوه خاطرنشان کرد: یکی از معترضان این اقدام شرکت هواپیمایی ماهان بودم که تا آخرین لحظه از هواپیما خارج نشدم.

سلیمانی با بیان اینکه مسافران در فرودگاه با کارکنان شرکت هواپیمایی ماهان جر و بحث داشتند و حقوق واقعی خود را طلب می‌کردند، بیان کرد: کارکنان شرکت هواپیمایی ماهان وقتی در مقابل اعتراضات مسافران مبنی بر انتقال آنها به فرودگاه دشت‌ناز روبه‌رو شدند، مسافران را تهدید کردند که به‌عنوان اخلال‌گر بازداشت می‌شوید.

وی تصریح کرد: شرکت هواپیمایی ماهان وعده داد که با اتوبوس شرکت ماهان شما را به مازندران منتقل می‌کنیم و تصمیم بر آن شد تا مابه‌التفاوت هزینه بلیت هواپیما به مسافران برگردانده شود.

سلیمانی که در این حادثه همسرش را از دست داده است، افزود: بنا به تأکید هواپیمایی ماهان که اتوبوسی از همین شرکت در سلامت فنی کامل برای مسافران درنظر گرفته شده، همه به ناچار با نگرانی و برخلاف میل و وعده‌های از قبل داده شده، پذیرای اتوبوس شدند.

وی اظهار کرد: دو کارمند شرکت هواپیمایی ماهان در فضای ترمینال فرودگاه با هم درگیر بودند که یکی از افراد با شدت عصبانیت اظهار می‌کرد که اتوبوس نقص فنی دارد، مشکل در ترمز است و برای انتقال مسافر به شمال میسر نیست.

سلیمانی ادامه داد: مسافران با تردید سوار اتوبوس شده و بعد از چند لحظه متوجه شدیم که این خودرو به سمت کرج در حرکت است، در همین لحظه اعتراض مسافران ادامه پیدا کرد که راننده اظهار کرد برای خروج از تهران باید مجوز راهنمایی و رانندگی داشته باشیم که بعداً متوجه شدیم این اتوبوس متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان نبوده و یکی از اتوبوس‌های شرکت مسافربری کرج است.

این مصدوم که دو فرزندش در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان امام خمینی(ره) ساری بستری هستند، گفت: مسافران از سر بی‌اعتمادی به شرکت هواپیمایی ماهان متوجه شدند که این شرکت به همه دروغ گفته و فقط برای سر باز زدن از تعهد خود دست به این کار زده است.

وی با بیان اینکه اعتراض و جر و بحث مسافران با راننده همچنان در مسیر ادامه داشت، افزود: مسافران حاضر بودند در میدان آزادی تهران پیاده شوند و هرکدام به‌طور شخصی به سمت شمال حرکت کنند.

سلیمانی اضافه کرد: خودم با مسئول انتقال مسافران به مازندران تماس گرفتم و با تهدید عنوان کردم که ما را به فرودگاه برگردانید، ولی این آقا زیر بار نرفت و می‌گفت من مسئول انتقال شما هستم.

وی با اشاره به اینکه تصمیم نادرست و وعده دروغ شرکت هواپیمایی ماهان منجر به این حادثه مرگبار در محور سوادکوه شد، خاطرنشان کرد: اتوبوس با سرعت در حرکت بود و راننده و کمک‌راننده توانایی توقف خودرو را نداشتند.

سلیمانی بیان کرد: در این حادثه وحشتناک دو پای همسرم قطع شده و از دنیا رفت، پسر سه‌ساله‌ام در بخش آی‌سی‌یو بستری است و محمدصدرا پسر پنج ساله‌ام تازه به بخش جراحی منتقل شده که دو جراحی دیگر از ناحیه سر و چشم دارد.

وی که شدیدا دچار جراحت شده، بیان کرد: از حراست هواپیمایی ماهان شکایت دارم که چرا به مسافران دروغ گفت و در رسانه‌ها اعلام کردند که مسافران تصمیم به انتخاب انتقال‌شان از طریق اتوبوس داشتند.

سلیمانی با ابراز تأسف مبنی بر اینکه از روی تصمیم نادرست یک شرکت هواپیمایی بر اثر بی‌مبالاتی خانواده‌های زیادی داغ عزیزان‌شان را تحمل می‌کنند، خاطرنشان کرد: هیچ‌ یک از مسئولان استانی، کشوری و حتی مسئولان شهری با خانواده‌های داغ‌دیده ابراز هم‌دردی نکردند.

وی با بیان اینکه به حال و روز مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان باید تأسف خورد که چرا برای جان مردم ارزش قائل نشد، اظهار کرد: اگر این اتفاق برای خانواده ایشان و سایر مسئولان پیش می‌آمد، این‌گونه رفتار می‌کردند.

این مصدوم سانحه تصادف محور سوادکوه در پایان سخنانش با اشاره به اینکه شرکت هواپیمایی ماهان از قبل می‌دانست که این اتوبوس نقص فنی دارد و چرا مسافران را با این خودرو منتقل کرد، گفت: مسئولان امر در بررسی این تصادف خود را بی‌تقصیر دانستند، در حالی‌که شرکت ماهان از روی آگاهی تمام این اتوبوس را انتخاب کرد و مسافران و بازمانده‌های این سفر مرگبار از این شرکت شکایت دارند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یک مازندرانی 10 ارديبهشت 1394
آقای سلیمانی ضمن عرض تسلیت به جنابعالی شما که به قول خودتان می دانستید اتوبوس نقص فنی دارد چرا خودت وخانوادتان سوار این اتوبوس شدید .مگر کرایه تهران به ساری چقدر بوده که با علم به اینکه مید انستید جان خودت وآنها را به خطر انداختی ؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 9 ارديبهشت 1394
شما که تو اون شرایط نبودین بی جهت اضهارنظر نکنین , بنده ایشان را از نزدیک میشناسم و در مراسم همسر گرامیشان هم شرکت کردم . اتفاقا" ایشان قصد گرفتن ماشین شخصی را داشتند که کارکنان ماهان با زبان بازی ایشان و دیگران را متقاعد کردند که بهترین اتوبوس را برایشان گرفتند. اگر ایشان ماشین سواری کرایه میکردند و اگر در جاده اتفاقی برایشان می افتاد شماها میگفتین امنیت اتوبوس بیشتر بوده و ....
ما ایرانیها تو هر وضعیتی یک حرفی برای گفتن داریم . بجای گرفتن حق از خطاکاران , خودمونو سرزنش میکنیم.
مالباخته 10 ارديبهشت 1394
20ميليارد تومان پول سپرده گذاران ساروي در صندوق به اصطلاح قرض الحسنه مهر اعتماد آريا خورده شد و يك ليوان آب هم روش!چشم مسئولان بي عرضه استان روشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 10 ارديبهشت 1394
اگه این حادثه توو استانی غیر از مازندران اتفاق می افتاد، الان شرکت هواپیمایی تعطیل شده بود. مسئولان و نمایندگان مجلس مازندران محافظه کار و صرفا دنبال منافع خود هستند.
خسروي 10 ارديبهشت 1394
مي خواستم يك مطلب را دوستانه به جنا ب استاندار گوشزد كنم كه اگر تا زمان سفر رئيس جمهور به استان مشكل سپرده گذاران صندوق قرض الحسنه مهراعتمادآريا حل نشود،سپرده گذاران فاتحه استاندار را خواهند خواند و تا قول عزل وي را نگيرند راه عبور رئيس جمهور را باز نخواهندكرد.چون مردم راهي ديگر ندارند.
پاسخ ها به این نظر
ندبیروامید 11 ارديبهشت 1394
تعجب آور است . پاسخ نادانی برخی را باید استاندار بدهد ؟ آنوقت که توی این صندوق غیرقانونی حساب باز می کردید از استاندار و دولت اجازه گرفتید که حالا مدعی شدید ؟ اگر وام می گرفتید به دولت می دادید که حالا از استاندار و رئیس جمهور طلب کارید ؟ دوره احمدی نژاد را اب برد که هر کاری را از استاندار و دولت انتظار داشتید . دولت تدبیر با ندبیر است و نباید چوب ندانکم کاری شمار را بخورد .
مازندرانی 10 ارديبهشت 1394
صدایی که بجایی نرسد فریاد است
يك روستايي 1-1 10 ارديبهشت 1394
چون اين اتفاق در دولت تدبير و اميد افتاده زياد جنجال به پا نكردن ، حالا اگر در زمان دكتر احمدي نژاد بود همين تدبيريها مثل تركان ، جهانگيري وووو اعتراضشون گوش فلك رو كر مي كرد ، واقعا كجايي كاريم ما؟////////////
نا شناس 10 ارديبهشت 1394
نمایندگان ساری کجایید چرا به بعزدید و عیادت مجروحلن نمیروید دامادی شجایی کجایی
ساروي 10 ارديبهشت 1394
از مالباختگان صندوق قرض الحسنه مهراعتمادآريا ساري هستم. مي خواستم بپرسم اين شجاعي و دامادي كه به اصطلاح نماينده مردم ساري در مجلس هستند در اين ماجرا براي مردم چه كرده اند؟آيا يكبار در جمع مردم بدبخت حاضرشدند؟يكبار نمي توانستند از تربيون مجلس مشكل 10 هزار شهروند ساروي را مطرح كنند و رئيس كل بانك مركزي را به چالش بكشند؟پس مردم ساري براي چي به اين حضرات راي دادند؟ اين آقايان بدانند به همين سادگي 10 هزار راي شهروندان مالباخته صندوق مهراعتما دآريا را از دست دادند.
نا شناس 10 ارديبهشت 1394
چرا ديگر نماينده ساري روزه سكوت گرفته است ؟
گمنام 10 ارديبهشت 1394
بهترین و برترین شرکت هواپیمایی ماهان است.اینقدر تخریب هم درست نیست.....
قائمشهر 10 ارديبهشت 1394
باید برای مسئولان متاسف بود که با خانواده های داغدار و مصدومان ابراز هم دردی نکردند/

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.